Fetişim geldi hağnııım!

15 Eki 2009 | |


Fetişizm, çok enteresan bişey lan. Filmlerde (bildiğin film işte) falan çok enteresan versiyonları mevcut. Mesela Nip/Tuck'ta (5. sezondu sanırsam) koltuklara karşı ilgisi olan bi tip vardı. Enteresan di mi işte? Koltuk lan :) Daha düzgün, karizmatik şeyler lazım fetişisti olmak için (bknz: fetişizm forumuna girip, koltuk bölümünü göremeyince küfretmek).

Kadın sesi fetişim var benim de. Evet, kadın sesi. Ama hangi tür kadın sesi bilmiyorum, yani biliyorum da bunun bi ismi var mı onu bilmiyorum; hödö cinsi kadın sesi tarzında. Aslında "kadın sesi fetişi" diye birşey var mı onu da bilmiyorum. Olsun, yoksa da artık var.

Şöyle tarif edeyim; mesela ♫Nymphetamine'deki ablanın sesi beni benden alıyor. ♫Teardrop'taki ablanın sesi de ona keza. Böyle bi huzur, bi "dünya varmış" tripleri falan... Gerçek hayatta böyle sesler duyamayınca hoş olmuyor tabi durum. Çevremde niye böyle güzel sesli hatunlar yok lan? Ya nötr kalıyorum duyunca, ya da rahatsız olduğum için küfrediyorum (sadece küfrediyorum deseydim "olm sen ota boka küfrediyorsun zaten" diyebilirdiniz. o yüzden o rahatsız olduğum için kısmı çok önemli). Şöyle bi "hassssiktir! buldum lan! o, o! valla o!" diyebileceğim bi ses duymadım şimdiye kadar. Tamam eyvallah, güzel sesli hatun kişiler tanıyorum, onların da hakkını yemeyelim de, bana hitap etmiyor be güzelim. Yani öyle hassssiktirlik bi durumu yok. En fazla "ha siktir" olur (hakkı budur).

Şimdi anladın mı canım benim neden kız arkadaş edinemediğimi? Gözleriyle, bacaklarıyla veya göğüsleriyle herkesi etkileyebilirler, ama beni? Hahah! Bana ses lazım ses! Anladın mı?!(tamam, göğüs de olur)

Olaydı bi tane, 900lü hatta çalışan abla muamelesi yapaydım, saatlerce konuşmasını dinleyeydim telefonda... Fena mı olurdu?

Uzuncana dipnot: Şimdi bak, fetiş metiş dedik diye sapık muamelesi yapma adama. Tamam mı? Fetişi "ilkel toplumlarda tapınılan ya da uğur getirdiğine, kişiyi koruduğuna inanılan nesne." olarak tanımlamış Wikipedia. Ben "tapınılan" kısmıyla ilgileniyorum, huzur versin ruhumu okşasın falan diye. Yoksa geceleri ♫Teardrop dinleyip de hayal alemine dalmıyorum anladın mı? Aferin lan, çak bi beşlik :)

0 laklak:

Yorum Gönder